Електронни услуги
Информация относно средства за електронна идентификация
На основание чл. 5, ал. 4 от Закона за електронно управление (ЗЕУ), Община Сатовча уведомява всички заинтересовани лица, че средствата за електронна идентификация за предоставяните електронни услуги и справки достъпни чрез портала на Община Сатовча са както следва:
Заявяването на електронни административни услуги се извършва чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги
Услугите предоставяни от общински администрации са достъпни през Единния портал за достъп до електронни административни услуги на ДАЕУ в раздел „Централизирано заявяване“, подраздел „Услуги предоставяни от Общинска администрация“ на адрес:
За да използвате предоставените електронни услуги е необходимо да:
- Имате инсталиран квалифициран електронен подпис (КЕП) или квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП).
- Притежавате профил в СИСТЕМАТА ЗА СИГУРНО ЕЛЕКТРОННО ВРЪЧВАНЕ.
- Имате инсталирана програма Acrobat Reader.
Ако отговаряте на горните изисквания може да продължите към използването на електронните услуги предоставяни от Община Сатовча.
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете полетата във формата.
- След попълване на полето дата, натиснете бутон “Приключи”.
- Натиснете с мишката в полето подпис, за да подпишете електронно формата.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване ( https://edelivery.egov.bg ) към Общинска администрация Сатовча.